Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 250 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Samler en kontigent seng manuel 300 kr.
  • Montering af baderumslampe 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kør ordenligt
  • #2   3. aug 2013 Gem den til en regnvejr dag:)

• #4   3. aug 2013 I hear you on that, Jeg var ude den anden aften kl.22 lige efter regnen havde stilnet af, det var så fedt at køre med åbent visir, ingen insekter eller støv i luften, plus at det var køligere..

• #6   3. aug 2013 dem der laver baghjul stunt har jeg intet imod overhovede de tænker aligevel med røven

men igen som mange af de andre film hvorforfan overhæler en mc så hurtigt inden om og mellem bilerne det sku også selvforskyldt hvordan skal en billist kunne gøre noget der,.

ja og så der alle dem hvor man tænker er folk blinde siden de ikke kan se en mc det sørgligt og forfærdeligt,.

Og av av av min røv ham/hende der falder af den der suzuki ned på bagdækket og bliver så mast ind mod bagsvinger stel osv

• #7   3. aug 2013 Fuck der er mange der ryger i asfalten der... Så de første 20 min. For satan der bliver delt prygl ud. Overraskende mange der ryger i jorden pga af dårligt vejgreb.

• #8   4. aug 2013 Som ny mc'ist sætter det lidt gang i tankerne.
    Godt nok mange der mister vejgrebet ud af det blå synes jeg.
    Og endnu flere der køre som blødninger.

• #9   4. aug 2013 Jeg tænker at der må ligge olie på vejen dem der 'out of the blue' klotter.. Der er kontant afregning på mange af dem.. Jeg skal aldrig køre i Polen? (østland) eller Kina(Asien land) der er utallige der bliver klippet pga. Andre trafikanter det drøner over for rødt..

• #10   4. aug 2013 Jaaaaa! en sequel!
    Det er ikke den første "no prisoners" med en ny overskrift?
    Jeg downloadet i hd og set den på 42" smiley

• #11   4. aug 2013 05:45 er da bare en nar som forhåbenligt dør af kræft snarest... ja sorry for kraftige ord, men at stikke af på den måde efter at have påkørt en mc hold da op...

• #12   4. aug 2013 Ja antallet af ulykker hvor folk bare kigger er skræmmende!! Hvordan DL man den i HD?

• #13   4. aug 2013 Realplayer har en videodownloader funktion.

Når jeg streamer en video på nettet, er der en lille realplayer popupbox i øverste højre hjørne af videoen som spørger mig om den skal downloade smiley

Den DL'er den kvalitet det streamer i.
    Så sæt den til 720 og tryk Dl smiley den fylder 1,4 gb men den downloader med over 1 mb/sek.. Hos mig

• #14   4. aug 2013 Super! Kender ikke DL hastighed men der kan da trække HD

• #15   7. aug 2013 NEJ MEN!!!! det var sku da helt vildt, som folk bare falder af, ligner alle sammen nogle der lige har købt et hjelm kammara, og en mc, og ska ud og lave film klip, som de har set på you tube... igen det var sku da utroligt, så ringe de er til at køre
    mvh hc.. ps kun set de første 6min.

Kommentér på:
Kør ordenligt

Annonce